نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دی ماریا در آمار به دیبالا باخت

دی ماریا در آمار به دیبالا باخت

یوونتوس زمانی که تصمیم گرفت قرارداد جدیدی به پائولو دیبالا پیشنهاد نکند، خیلی زود به فکر جانشین این بازیکن افتاد و اقدام به جذب انخل دی ماریا کرد.

 

بیانکونری ها سال گذشته به دیبالا اجازه دادند که با انتقال آزاد به رم برود و به دوران هفت ساله او در پایتخت پیمونت پایان دادند. نظریه در آن زمان این بود که باشگاه نمی‌خواهد با توجه به نگرانی‌های مصدومیت، هزینه ی زیادی برای دیبالا انجام دهد و تصمیم به رها سازی او گرفت.

 

یوونتوس تابستان گذشته دی ماریا را به صورت رایگان جذب کرد و به او قراردادی یک ساله به ارزش حدود 7 میلیون یورو خالص در هر فصل به اضافه موارد دیگر پیشنهاد داد. امید این بود که او بتواند پس از جدایی دیبالا قدرت بیشتری به تیم اضافه کند، اما یک سال بعد از تصمیم باشگاه اکنون به نظر می رسد تصمیم اشتباهی بوده است.

 

وب سایت گل نشان می دهد که دی ماریا چگونه در فصل گذشته برای یوونتوس بازی کرد و گل‌های کمتری نسبت به دیبالا در فصل گذشته برای یوونتوس به ثمر رساند، و این نشان می‌دهد که این باشگاه بهتر بود یک بار دیگر قرارداد دیبالا را تمدید کند تا دست به جذب بازیکن جدیدی بزند.

 

در این فصل، دی ماریا در 2200 دقیقه بازی در 39 بازی، 8 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد. در مقایسه، فصل گذشته دیبالا در تورین شاهد به ثمر رساندن 15 گل و 6 پاس گل در 2614 دقیقه بازی در 39 بازی بود.

 

در مقایسه سال دی ماریا در تورین و اولین حضور دیبالا در پایتخت ایتالیا، این داستان مشابهی است. برای رم، این بازیکن 29 ساله در 2344 دقیقه بازی در 36 بازی، 16 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است.

 

دیبالا در تورین تبدیل به چهره بسیار محبوبی شده بود، در حالی که دی ماریا در بازی‌ای که احتمالاً آخرین بازی خانگی او برای یوونتوس خواهد بود، بیرون از زمین هو شد، نشانه‌ای از این که این باشگاه سال گذشته به ظاهر مسیر اشتباهی را در پیش گرفت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: